Klacht: Odido wijzigt onbeperkt abonnement naar 200 minuten??

RawenM op 14 februari 2024 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Wij zitten al heel wat jaren bij Tele2 (nu Odido). In de zomer heb ik gebeld om mijn abonnement te verlengen. Ik moest het contract ondertekend terugsturen, wat ik destijds NIET had gedaan, dus is het contract ook niet geldig. Het nieuwe abonnement ging een paar maanden later in en tot mijn verbazing was er meer dan €200 en meer dan €350 afgeschreven van mijn rekening. Toen ik op onderzoek uit ging kwam ik er achter dat het contract dat zij hadden gestuurd niet klopt. Zij hebben mijn onbeperkte belminuten EN internet ineens veranderd naar 200 bel minuten, waar je natuurlijk overheen gaat. Ik heb geen sms of mail ontvangen dat ik over mijn limiet ben gegaan. Daarnaast heb ik JAREN lang altijd alles onbeperkt gehad, waarom verandert deze medewerker dat? Zonder dat ik heb gerekend? Daarnaast bel ik elke dag met odido en hoor ik zelf van de medewerkers dat het een bende is door alle zzp’ers die zij nu hebben aangenomen. Ik heb de betalingen teruggeboekt, omdat het niet rechtsgeldig is en nu is mijn telefoonnummer geblokkeerd. Zij willen de bundel ondanks alles nog steeds niet veranderen naar onbeperkt, los van het terug geven van mijn geld dat ik onnodig te veel heb betaald door een fout van Odido. Tele2 jullie waren hiervoor top, maar sinds het Odido is geworden, zijn jullie zwaar achteruit gegaan in alles! Ik wil een oplossing!

- bundel wijzigen naar onbeperkt bellen of kosteloos naar een andere provider
- geld terug van de onnodig gemaakte kosten door een fout van de medewerker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RawenM