Klacht: Odido )T-mobile

Mike Mike op 16 februari 2024 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds januari 2024, heeft Odido(T-mobile) mijn abonnement maandelijkskosten verhoogt zonder mij te informeren! Ik heb een vaste contract voor bepaalde tijd.

Gewenste Oplossing:

Mijn maandelijkse kosten worden niet hoger, en dat ze dit niet kunnen/mogen doen met een vaste contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Odido
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Mike