Klacht: Odido steelt door agressief foutieve administratie

JGFraudeur11 op 22 april 2024 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Bij de overstap van Odido naar Ziggo blijft Odido mij bestoken met foutieve facturen. Abonnemenskosten heb ik gestorneerd, en de fout telefonisch gemeld, mij werd direct aangeboden om dit op te lossen en ik kreeg hierover een bevastigingsmail. Toch komt er later een aanmaning met een betaallink, welke ik niet betaal, maar bel nogmaals. Opnieuw wordt mij beloofd dat het u wel opgelost is. De betaallink werkt inmiddels niet meer. Verbaasd ben ik las ik toch een mail krijg met een verhoging van € 15,00 aanmaningkosten. Nog meer verbaasd als ik een rekening van € 75,00 krijg voor een niet geretourneerd modem, terwijl dit natuurlijk wel is gebeurd. Had hierover al contact gehad met de servicedesk. Werd mij al een creditnota gestuurd, en wat gebeurt er???? Vanochtend werd er € 75,00 afgeschreven…. deze mensen stelen op heel agressieve wijze! Nu ben ik pas echt boos!

Odido moet eerlijk zijn naar zijn helpdeskmedewerkers. Deze worden op een verkeerde manier voorgelicht. Odido voert een 2-sporen beleid. En hoopt dat mensen niet zo nauwkeurog hun rekening checken. Ik wil een finale kwijting ! En nooit geen Odido meer in mijn mailbox !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Reactie van de melder van de klacht JGFraudeur11

1 maand geleden - Zwaktebod om een klacht niet in behandeling te nemen.

Reactie van de melder van de klacht JGFraudeur11

1 maand geleden - Het is vreselijk. Ze sturen onterecht nota's die ze ook zomaar zonder aankondiging verhogen met € 15,00 incassokosten. Het is gewoon diefstal.

Reactie van de melder van de klacht JGFraudeur11

1 maand geleden - Ik heb nb de mail in huis van de creditering. En toch deze agressieve incasso's doordrukken. Ik heb odido opnieuw geblokkeerd bij mijn bank.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JGFraudeur11