Klacht: Geen overstapservice gehad

Anthony.peelen op 22 februari 2025 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dus geen overstapservice gedaan dat ben ik waarschijnlijk vergeten, maar nu blijkt dus dat ik 2 maanden door moet betalen tot eind maart voor een abonnement waar ik al sinds 30 januari geen gebruik van maak. Vind de service hierbij echt waardeloos!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik alleen de maand februari betaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Odido
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony.peelen