Mijn Klacht:
2 telefoons samsung flip 4 gekocht met abonement bij tmobile
na de eerste maand ging er al een toestel stuk ,het beeldscherm gaf op de vouwlijn een witte streep
gebeld naar tmobile en dit was binnen 2 weken voledig verholpen
het ntoestel werd thuis opgehaald en erug gebracht
nu een half jaar later gaat het toestel wat ik zelf heb stuk
ik moest deze maar inleveren bij een odidopunt en deze zouden hem naar dynafix sturen
nu 1 week later krijg ik een mail van dynafix dat de reparatie 404 euro gaat kosten omdat hun denken dat het toestel val of drukschade heeft
klantenservice van odido is gewoon een 3 letterwoord en snap niet dat ze uberhaupt mensen aan de telefoon zetten
deze kunnen niks en willen niks en schepen je alleen maar af met dom gelul
denk dat ik de hele rotzooi terugstuur naar odido en lekker bij een ander ga kijken
Gewenste Oplossing:
reperatie van het toestel (toestel is net een half jaar)