Klacht: Obeschofte beschuldegingen uiten

iris meijer op 22 oktober 2020 over Dierenkliniek Makatsi in de categorie Dierenwinkels

Ik vermeld hierbij getuige te zijn van dit incident de 3 ratjes waar het hier om gaat is van mijn zus.

Mijn zus heeft 2 ratjes laten opereren wat zeer slordig is gedaan 1 ratje had veel te strak het verband er om hierdoor zou haar voetje zijn afgestorven als dit er niet af ging.
De 2de rat is ook geopereerd verweiderde tumor deze wond is zeer lelijk gehecht waar het diertje ook last van heeft het is letterlijk dichtgelijmd en je kunt de wond in kijken. Ratje nummer drie is de dierenkliniek makatsi waar deze operaties zijn gebeurt niet eerlijk geweest waardoor mijn zus erg overstuur was het 3de ratje zou meer 50 procent kans hebben op het halen van de operatie wat achteraf niet zo was mw hendriks de dierenarts loog en is hier heel slordig mee om gegaan het ratje redde dat niet mijn zus heeft de keuze gelegd op euthenasie en makatsi ging hier niet mee akkoord en werd heel bot en enbeschoft wij waren dierenbeulen niet hun . Wij kregen de keuze om haar te euthenaseren pas om kwart over 10 savonds dit heeft het ratje niet gered en is gestorfen . Toen ik de 2 ratjes op wou halen moest ik eerst betalen en anders kreeg ik mijn zus haar ratjes niet mee normaal krijgt mijn zus de rekening mee . Ik citeer wat de dierenarts zei je zus word uitgeschreven en je betaald nu de rekening en dan red je er maar mee en ga maar naar een andere dierenarts. Ik was heel netjes gebleven van goed ik betaal de rekening en dan neem ik de ratjes mee na huis. Ik werd uitgemaakt voor een dierenbeul terwijl alles doen voor de dieren . Zij zijn de dierenbeulen. Zij wouden het rekken en nu ia het ratje met pijn gestorven dit was niet nodig geweest.

Als mijn zus het geld terug krijgt en wij allemaal een excuuses krijgen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dierenkliniek Makatsi

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenkliniek Makatsi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iris meijer