Klacht: Kinderachtig en onprofessioneel gedrag!

op 16 juli 2016 over Dierenkliniek Makatsi in de categorie Dierenwinkels

Onlangs is bij mijn hondje knieschijf probleem geconstateerd, waarbij Shirley (dierenarts) dacht dat hij misschien hieraan geopereerd moest worden.
Shirley stond erop dat ik naar Roden heen moest, want hier schijnt een specialist te zitten, die gespecialiseerd is in dit soort problemen.
Maar het probleem bij deze kliniek is, dat ik alle kosten direct moet betalen, dus mocht mijn hondje alsnog onder het mes moeten, dan ben ik bijna € 1000,00 kwijt, tenzij het misschien niet meer is!
Nu weet Shirley dat ik van een uitkering (helaas) moet leven, en dat ik onlangs een dierenverzekering heb afgesloten!
Doordat dit mij niet lekker zat, ben ik verder gaan informeren naar specialisten hier bij mij in de buurt, en kwam terecht bij Arts & Dier te Klijndijk > hier waar ik wel evt. een betalingsregeling kon treffen.
Ik heb voor Arts & Dier gekozen als “Second Opinion” ,want kon tenslotte altijd nog naar Roden toe, als deze kliniek mn hondje niet verder kon helpen!

Maar toen begon het hele poppenkast/toestanden bij Makatsi.
Doordat ik de rekening nog niet had betaald (nu wel!) vertikte Makatsi om die rontgen foto’s naar Arts & Dier toe te sturen, en mede omdat zij niet met elkaar samenwerken, en niet bepaald samen door 1 deur kunnen….Wat de reden hiervan is, weet ik niet!
Want zo konden ze wel direct die foto’s naar Roden heen sturen, zonder overleg met mij….maar niet naar Klijndijk, hmmm vreemd.
Ik kon hoog of laag springen, die foto’s kreeg ik 1st niet totdat de rekening betaald was.

Doordat ik gekozen had voor Arts & Dier, werd ik vrijwel meteen gechanteerd door Makatsi, en werd me bikkelhard aan de telefoon verteld; Als jij naar “NIET” naar Roden (specialist) heen gaat, is jou hondje hier niet meer welkom….Pardon??? Wat hoor ik nu, niet meer welkom!!! Dit slaat natuurlijk nergens op, en dwongen ze mij voor een keuze waar ik zelf op dat moment niet achterstond.
Want krijgen zij misschien provisie van die kliniek in Roden? doordat zij samenwerken??
Het komt erop neer, geld is belangrijker dan het welzijn/gezondheid van mn hondje, ook al kost dit zelf financieel mn eigen kop.

Ik kom al jaren bij Makatsi, en wel met al mn dieren, en doordat ik niet deed wat zij vroegen, dit mbt de specialist in Roden, gaan ze mij nu van alle kanten stangen en tegen werken met alle gevolgen nu van dien!
Want zo had ik met Shirley mondeling afgesproken, dat zij niks over mn hondje zn knieschijf probleem in de computer zou zetten, ivm de verzekering > anders keren ze niks uit namelijk.
Dit hield haar assistente’s mij ook al weken voor aan de telefoon van; Mw. maakt u zich maar niet druk, er staat “niks’ hierover in de computer vermeld.
Tsja, hier was ik echt vanuit gegaan, maar schijn bedriegt helaas!
Ze hebben me keihard voor gelogen en aan het lijntje gehouden.
Want doordat de verzekering om gehele patienten kaart vroeg, kwam ik tot ontdekking dat wel degelijk zn knieschijf probleem erin staat vermeld > wat NIET de afspraak was!
Nu is het te hopen dat de problemen mbt knieschijf niet gaan verergeren, want dan heb ik pas een mega probleem….Aangezien de verzekering dit nu niet meer gaat uitkeren bv. een operatie van rond de € 1000,00

Kortom, dank je wel Makatsi & Shirley want door jullie kan ik nu maandelijkse premie betalen, waar ik nu niks meer aan heb, en wordt daarnaast de kosten ook niet meer vergoed!

Uiteraard heb ik Makatsi hierover gebeld, en zij zeggen gewoon;
Mw. als je naar een andere dierenarts heen gaat, dan heeft die betreffende dierenarts gehele patienten kaart nodig, maar wie zegt dat Arts & Dier mn (vaste) dierenarts wordt, en daarnaast hier heb ik ook niet om gevraagd….Ik had alleen een patienten kaart nodig voor de verzekering, en NIET voor de dierenarts (bewijs heb ik in email).

Het komt erop neer, het geld voor die rontgen foto’s zijn binnen, en na die tijd hebben zij snel de gegevens (patienten kaart) aangepast/veranderd in hun computer.
Hoe laag en diep kun je dan zinken, en waarom??
Dit is zéér onprofessioneel en kinderachtig, en puur pesterij.
Heeft Makatsi al niet genoeg geld aan me verdiend??

Ik ben pas tevreden als Makatsi hun fouten toegeven, en dit recht gaan zetten bij de verzekering.
Ze weten dat ik niet breed heb, maar wat is belangrijker??
Ik moet tenslotte ook aan mn eigen beurs denken.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia-NL