Obelink Winterswijk Complimenten
22mei een retourzending gedaan,23mei een bevestiging van goedkeuring gekregen.na 5 werkdagen zou het bedrag van 89 euro terug gestort worden.vandaag 20 juni nog steeds niets ontvangen.kan ze niet bereiken via de telefoon. Dit vind ik verre van een correcte manier... Lees meer
Beloofde levertijd van 7 werkdagen wordt niet nageleefd. Hierdoor kunnen wij niet op vakantie met de camper. Lees meer
Al tweemaal telefonisch overleg met de klantendienst van Obelink - nog altijd over niet geleverd product.
Commentaar: We gaan er achter aan en komen terug bij u...Loze woorden - In werkelijkheid krijg ik geen enkele reactie, laat staan een oplossing, laat... Lees meer
Ordernummer 000181326 - product Enduro LI1210 lithium-ion accu.
Product wordt beloofd verstuurd te worden via Van De Hoef Logistics.
Deze laatste heeft al tweemaal aangekondigd te leveren met precies tijdstip. Hierdoor blijven wij speciaal thuis.
Maar beide keren werd de levering afgezegd.
De laatste... Lees meer
8 juni jl. kopen wij een Maxfan ventilator € 339.- bij Obelink. Bij de balie/techniek hebben wij een vraag over het verlengen van de aansluiting. Om een uitvoerig advies te kunnen geven, haalt de
adviseur het pakket schroeven- ringen- nippels... Lees meer
Heb op 05juni2023 een bestelling geplaatst.
Onmiddellijk een mail met orderbevestiging en een mail met betalingsbevestiging ontvangen.
Bestelling staat in status bezig met verwerken
Na 6 dagen is daar nog niets aan verandert en telefonisch is Obelink niet bereikbaar. De chatbot kan mij... Lees meer
Ze zijn slecht bereikbaar alleen een telefoonnummer, maar dan krijg ik olly aan de lijn die er weinig snapt. Mailadres of door verbonden worden met een medewerker zou zeer prettig zijn. Zondag iets online besteld en betaald, factuur netjes in... Lees meer
Net zoals de voorgaande klacht, 22 mei twee strandstoelen besteld. Blijven 'in behandeling' staan.
Er wordt niks geleverd, ik word niet geïnformeerd hoe lang het nog gaat duren en er is geen mailadres van Obelink te vinden om mijn vragen te... Lees meer
Twee weken geleden een bestelling via de webshop geplaatst voor sokken die op voorraad zouden zijn. De bevestiging via de mail ontvangen, track trace zou binnen 24 uur volgen. De track trace heb ik nooit gehad. Bij inloggen... Lees meer
Bestelling niet geleverd! Via klantenservice geprobeerd info te krijgen. Krijg alleen computer en wordt niet naar iemand doorverbonden. Continu ingesprek. Ben al 2 dagen hier mee bezig. Kan niet mijns inziens dat jullie zo slecht te bereiken zijn. Wil iets... Lees meer