Klacht: Obelink kan levertijd niet waarmaken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site staat dat het bestelde product op voorraad is en dat het binnen 4 werkdagen geleverd wordt.
Na 4 werkdagen ben ik gaan bellen en het product blijkt nog heel niet verstuurd te zijn. Nu is het te laat binnen voor het pinksterweekend.
Erg jammer dan moet je niet vermelden dat het binnen 4 werkdagen geleverd wordt!

Gewenste Oplossing:

Als het product vandaag geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 29 mei 2020 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 mei 2020 om 15:03 geantwoord

Ik kan niet anders dan het er mee eens zijn, maar alsnog wordt het te laat geleverd. Wat raar is, want de ene helft van de order is wel op tijd geleverd en de andere helft niet. Terwijl beide artikelen op voorraad stonden.

Alle klachten die gemeld zijn door KampeerderArjan