Klacht: accommodatie was niet schoon.

van Wijk. op 06 juni 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kwamen binnen en je kijkt meteen tegen een paar kapotte stoelen aan.
Gordijnen hangen scheef voor de ramen, geeft geen verzorgde indruk.Kozijnen waren zwart van het vuil.
Douche was niet schoon, erg vuil achter de wastafel. geen ruimte om je toilettas op te zetten. Tegels los aan de muur.
Schone handdoeken werden ’s morgens op de grond in de gang gelegd waar ook hondenlangs lopen, want die mochten op de kamer meegenomen worden.
Telefoon was op de kamer, maar naar het buitenland bellen was niet mogelijk, reactie van receptie was: iedereen heeft een mobieltje!
Pootjes onder bed kapot,waardoor er niet op geslapen kon worden,
Ze hebben dit meteen opgelost door ons die nacht een vervangende kamer aan te bieden, die was gerenoveerd dus prima. rook nog naar de verf.
Geen terras waar je buiten kon zitten
Keuken eenvoudig Eten was goed.
Of de kamer die week gezogen was of werd weet ik niet, maar heb niet gemerkt dat het gedaan was.

Gewenste Oplossing:

Hotelkamers eerst renoveren dan pas verhuren.
Als het schoon is en niet kapot
Hoeft niet altijd luxe te zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door