Klacht: Onmogelijk dagje uit.

op 12 december 2017 over OAD bus in de categorie Busreizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste oad,

Vandaag zouden wij naar munster kerstmarkt gaan met de oad bus.
Helaas door de sneeuwval was het voor ons onmogelijk om bij de opstap plek te komen.
We zijn niet in het bezit van een auto (daarom oad dagje uit) en de bussen reden vanmorgen niet tot nauwelijks!
Gister ochtend contact gehad met de service desk, deze geeft aan dat het onze eigen verantwoordelijkheid is om op tijd bij de opstap plek te komen.
Maar gezien de weersomstandigheden (sneeuw, sneeuw, sneeuw) was dit onmogelijk!
Gister einde middag (17:30) wilde we nogmaals overleggen met oad, maar niemand was bereikbaar. Begin avond een bericht gestuurd via Facebook dat we het niet gaan halen, maar hier geen bericht op gekregen.
We vinden het erg jammer dat jullie geen alternatief geboden hebben. We keken erg uit naar de kerstmarkt!

Gewenste Oplossing:

Compensatie / alternatief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door