Klacht: lange busreis naar amsterdam

mw tijani op 13 februari 2014 over OAD bus in de categorie Busreizen

Op 21 februari gaan we met twee personen met de bus naar de huishoudbeurs. Dit is niet de eerste keer maar de zesde keer dat we gaan. Normaal vertrekken we vanaf helmond om 9.00 uur , vandaag kreeg ik een brief dat we al om 7.40 uur dienen in te stappen. We zullen dan als het goed is rond 11.00 uur in de rai zijn. Ik vind het belachelijk om over een rit naar amsterdamruim drie uur te reizen. Als ik dat had geweten was ik met de trein gegaan. ( ook nog goedkoper). Ik heb gebeld en de mw aan de tel zei , dat het zo was geregeld en dat ze er niks aan kon veranderen.!,laatste keer met oad voor ons.

Als we normaal rond 9.00 uur vertrekken is lang genoeg.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OAD bus in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OAD bus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OAD bus

Heeft op 24 februari 2014 om 10:40 geantwoord

Op maandag 24 februari heeft de afdeling K&K een inhoudelijk reactie gemaild naar de klant via een privébericht op uw site.

Alle klachten die gemeld zijn door