Klacht: hotel Kristall Diano Marina.(Cinque Terre & Bloemenriviera)20 t/m 31 mei 2017

floor8 op 13 juni 2017 over OAD bus in de categorie Busreizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het hotel waarin wij overnachten was ronduit zeer slecht. Bij binnenkomst gelijk al een zeer vieze onfrisse lucht.
Slaapkamers niet schoon onderhouden. Als de buren gebruik maakten van het toilet of douche kwam bij ons een vreselijke stank in de kamer.
Het eten zeer slecht. Al met al een hotel OAD onwaardig.
Ons in ziens was het hotel dat eerder geboekt was in Diano Marina (Hotel Moresco)veel beter. Wij zijn er n.l. geweest. De eerste indruk was prima.

Gewenste Oplossing:

Wij hebben deze reis geboekt op basis van activiteiten en op de hotels. Aangezien er de laatste week voor de vakantie het tweede hotel werd gewijzigd in een ander hotel konden wij geen kant meer op. Wij vonden dit ook een onterechte wijziging naar de klant toe want er was geen keuze meer voor ons. Dit hebben wij ook kenbaar gemaakt aan het reisbureau waar wij geboekt hadden. Er is een bepaalde prijs betaalt voor datgene wat ze ons hebben laten zien en dat was niet het tweede hotel.
Dit was het ook zeker niet waard. Voor de rest was de reis prima verzorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door