Mijn Klacht:
Oad,
Bij de boeking gaven jullie aan dat wij met de Disney bus gebruik konden maken dit was dan ook de bedoeling om bij jullie te boeken. Voordat wij vertrokken kregen wij onze reisbescheiden en stond er met kleine letters bij disneybus of toeristbus. Als wij dit eerder hadden geweten hadden wij nooit bij jullie geboekt. Wij kwamen hier pas achter toen wij in de bus zaten. Ik vind dit oplichterij. Mijn nichtje en dochtertje hebben gewoon gehuild hierom. Wij sparen hard voor dit soort reisjes en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Jullie beloven wifi in de bus dat hadden wij ook niet. Ik zou nooit om iets kleins klagen maar dit gaat te ver. Ik zal mijn klachten hieronder op een rijtje zetten;
1. Geen Disney bus wat jullie wel beloofd hadden.
2. Geen wifi in de bus.
3. Heen weg was op de helft al de wc vol. Konden toen geen gebruik maken van de wc.
4. Terug weg moesten wij een uur wachten op de Disney bus omdat hun vertraging hadden. Waarom wisselen jullie met mensen van de ene naar de andere bus? Als de bus pech of zoals dit heeft is toch niet logisch.
Gewenste Oplossing:
Een gedeelte van het bedrag terug. Geen korting of waardebonnen. Als mijn klacht op de juiste manier in behandeling word genomen wil ik er wel over nadenken om ooit nog bij jullie te boeken.
