Klacht: Nummervermelding na overlijden

op 03 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Onlangs kwam ik er bij toeval achter dat een al bijna 5 jaar overleden tante nog steeds in ” De Telefoongids” staat vermeld! Om dit ongedaan te maken heb ik www.mijnnummervermelding.nl geraadpleegd maar hier wordt (i.v.m. privacy) een PIN code naar het betreffende nummer gestuurd: dat al lang is opgeheven!!
Dus mij gewend tot de betreffende profider Tele2 die per slot van rekening dit verzuimd heeft door te geven aan De Telefoongids. Na lang wachten schetste mijn verbazing dat de medewerker helemaal niets voor me kon doen omdat het nummer al een tijd opgeheven is!! Help wat moet ik doen?
N.B. Ik ben de Ex. Testamentair .

Verwijdering van het telefoon nummer van m'n overleden tante.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 juli 2012 om 13:03 geantwoord

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over een vermelding in de Telefoongids. Uit de vermelde gegevens kunnen we helaas niet opmaken om welk telefoonnummer het gaat. Wanneer het abonnement al enkele jaren geleden is opgezegd en het telefoonnummer is opgeheven, adviseren wij om hiervoor contact op te nemen met de Telefoongids.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan P