Klacht: Nummeromzetting na wissel van provider met resultaat 2 weken afgesloten

op 13 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 1 augustus zou mijn sim only contract bij Simyo (zeer tevreden over) worden omgezet naar Tele 2 (hoe dan) 2 jarig abonnement met nummerbehoud. Door een storing vertraagd maar nu al sinds 1 augustus bij eerste provider afgesloten en bij tele2 niet aangesloten. Nu bijna 2 weken later, 6 gesprekken met de klantenservice en 1,5 uur durend bezoek aan de tele2 winkel nog steeds geen oplossing. Ik kan ook niet van het contract af aangezien de afkoelingsperiode voorbij is. Hoe zit dat met niet geleverde service tele2?? Klacht op de website ingediend waarop beloofd wordt mij binnen 30 dagen terug te bellen. Wat knap zou zijn als ik niet door hen aangesloten wordt. Nog geen maand abonnee en nu al klaar mee. Ik moet zelf met oplossingen komen ipv dat er iemand mij zelf verteld wat er gaat gebeuren; ik hoor alleen “volgens ons systeem doet alles het hoor!”

Onmiddelijke aansluiting met vergoeding en kostenloze opzegging van het 2e abonnement wat ik noodgedwongen af heb moeten sluiten om in ieder geval bereikbaar te zijn. Ik zou ook graag de kosten van dit 2e abonnement (wat wel perfect werkt) vergoed krijgen. OF hef het 2-jarig contract kostenloos op en ik hou mijn 2e abonnement; dan maar niet mijn eigen nummer behouden!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inge_scully24