Klacht: Nummerbehoud vergeten aan te vragen

op 27 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15-07-2016 een Caiway abonnement aangevraagd. Het pakket vandaag ontvangen. een aangesloten. Ik heb vandaag gebeld over wanneer het nummerbehoud in gaat. Hr. Floris Steenvoort van Caiway aan de lijn gehad en hij gaf aan dat Caiway vergeten was nummerbehoud aan te vragen. Hij heeft dit gedaan maar omdat ik een opzegtermijn van 1 maand heb moet ik nog een maand aan KPN betalen a € 55,-.
Tevens gaf Caiway aan dat ik het abonnement zelf had moeten opzeggen bij KPN en dat Caiway dat niet doet. Ik heb dit weer nagekeken en als Caiway het nummerbehoud aanvtaagd bij KPN wordt het abonnement automatisch opgezegd.

Gewenste Oplossing:

Als Caiway mij de extra maand dat ik nog bij KPN zit vergoed a € 55,- of 2 maand gratis het Caiway abonnement als dit makkelijker voor Caiway is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 27 augustus 2016 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hannink,

Hartelijk dank voor uw tijd en voor het gesprek wat wij zojuist hebben gevoerd.

Naar aanleiding van dit gesprek, heb ik u een gepaste compensatie aangeboden. U heeft aangegeven hier tevreden mee te zijn en dat uw klacht bij deze is opgelost.

Ik zal bij deze de klacht afsluiten en de compensatie voor u verwerken.

Vertrouwende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Alex
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 1394237