Klacht: Nummerbehoud bij zakelijk naar prive niet mogelijk

op 26 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Een van onze werknemers heeft een zakelijk nummer en abonnement en wil graag zijn nummer meenemen omdat hij ons bedrijf verlaat. T-mobile meldt echter dat dit niet kan omdat het abonnement nog loopt. Als werkgever wil ik graag zijn nummer overdragen aan hem en wij zijn bereid de abonnementskosten (abonnement loopt tot juli 2018) af te kopen of het abonnement met ander nummer voort te zetten. Dit is echter niet mogelijk volgens Tmobile, wel kan de werknemer een (duur) prive abonnement nemen (immers onze abonnementen worden met korting afgesloten). Bij zakelijk abonnementen verwachten wij enige flexibiliteit, zeker omdat het hier niet om de kosten voor het bedrijf gaat maar de vrijgave van het nummer.

Nummer moet vrijgegeven worden zonder voorwaarden voor werknemer, werkgever is bereid abonnement te laten voorbestaan op ander mobiel nummer.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mk1981