Klacht: nummer wisselen niet mogelijk

op 25 januari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Goede Morgen ,

Nadat ik mijn contract heb afgesloten bij Simpel.nl ben ik het telefoonnummer zakelijk gaan gebruiken.
Nu blijkt, na het lezen van de voorwaarden, dat dit helemaal niet mag bij simpel wat ik niet had verwacht maar te laat gelezen heb , dit heb ik netjes telefonisch vermeld.

Inmiddels zijn er echter wel al visitekaartjes gemaakt, klanten geïnformeerd e.d. met dit nummer .

om dit op te lossen en het voor simpel.nl niet lastig te maken heb ik gevraagd of ik het abonnement met een ander nummer kan door laten lopen en het huidige nummer kan gebruiken voor een zakelijk abonnement.
Als hiervoor alle misgelopen kosten van het abonnement betaald moeten worden is dit geen probleem.

Telefonisch werd mij verteld dat dit niet zomaar kan, zonder daarbij mee te denken met de klant terwijl het voor Simpel.nl niet erg veel werk zal zijn.

Ik vind dit erg klant onvriendelijk en Simpel.nl jaagt mij op flinke extra kosten voor iets dat mij erg \\\” Simpel\\\” op te lossen lijkt.

Ik zou zeer tevreden zijn als ze mijn huidige nummer vrij willen geven zodat ik deze zakelijk kan blijven gebruiken en dat ik het abonnement voort zet met een ander nummer van Simpel.nl , evt opnieuw voor 2 jaar en met daarbij het evt betalen van ( niet ) misgelopen inkomsten of gemaakte administratieve kosten van Simpel.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 23 februari 2018 om 10:33 geantwoord

Heeft op 23 februari 2018 om 12:32 geantwoord

Goede Middag Astrid,

U kunt mij altijd bellen op mijn nr 06-3930 6010 , graag hoor ik met welke oplossing jullie kunnen komen

Met vr gr

Ronald