Klacht: nummer niet overgezet

op 20 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 11/07 zou mijn nummer overgenomen worden door Simpel. Maar ik heb nu (een week later) nog steeds geen signaal. Ik kan dus niet bellen en ook niet gebeld worden. Er zou sprake zijn van een storing, maar er kan mij helemaal niets worden verteld over de aard en de duur van de storing. Alleen via een 0900 nummer met een ingewikkeld menu kun je na erg lang wachten iemand aan de lijn krijgen die verder helemaal niets kan doen. Zelfs niet doorverbinden met de technische dienst.

Compensatie voor de dagen dat ik niet te bereiken ben en inzicht geven in de aard vande storing en enigzins aangeven hoe lang deze nog kan duren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vivaespana