Klacht: nummer niet geactiveerd

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

heb abonnement met nummer behoud genomen bij simpel. ontvang sms dat per 26-06-2012 nummer wordt geactiveerd. helaas, een dikke week later hoor ik alleen van storingen op technisch vlak. ben ik mobiel niet te bereiken en aangezien ik thuis werk vind mijn werkgever dat ook “leuk” ook leuk is het feit dat simpel zo gemakkelijk telefonisch te bereiken is. slechts een wachttijd van ongeveer 20 minuten om dan tot het besef te komen dat de storing chronisch is. wat een incompetente toko.

stop zetten van het abonnement waarvan ik nog geen enkele minuut heb kunnen gebruiken en terugbetaling van € 20.00 als compensatie voor het hangen aan de telefoon en daarmee samenhangende kosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:35 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door briard