Klacht: Nummer is veranderd zonder enige toestemming!

op 02 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op donderdag 22 juni ben ik erachter gekomen dan mijn nummer is veranderd. na dat ik Tele 2 klantenservice hierover ZELF heb gebeld hebben zij aangegeven dat er mee bezig zijn, en dat ze hier al van op de hoogte zijn. toen ik aangaf als zij dit al wisten waarom zij mij dan niet hebben gecontacteerd konden zij jammer genoeg niets zeggen, een excuses vond mevrouw niet nodig omdat ik 3-4 dagen moest wachten en dan zou ik eindelijk mijn telefoonnummer terug hebben, verder werd er gegarandeerd dat mijn eigen nummer NIET is weggegeven. Op vrijdag 23 juni ben ik door mijn eigen nummer gebeld. ook een klant van TELE 2 wist niet wat hem over kwam omdat ook zijn nummer is gewisseld zonder machtiging of toestemming. Dit maakte mij razend omdat mij werd belooft dat mijn eigen nummer niet is weggegeven. weer zelf de klantenservice gebeld waarbij zij aangaven dat er wat is misgegaan in het land en zij wisten niet waarom mijn nummer is veranderd. Ook kon niemand mij antwoord geven waarom mijn eigen nummer is weggegeven wederom vond TELE2 het niet nodig om een excuses aan te bieden. Ik moest gewoon netjes afwachten tot dat het dinsdag was. eenmaal dinsdag werd het woensdag en toen weer zelf contact opgenomen klantenservice gaven mij weer aan dat ik moest wachten tot donderdag. Toen ik aangaf waarom zij mij dan niet op de hoogte houden konden zij hier geen antwoord opgeven. er werd mij gelijk gegeven maar een excuses vonden zij wederom OVERBODIG!!!!. nu zondag 2 juli heb ik nog steeds mijn telefoonnummer NIET!! ik ben bijna ander halve week ONBEREIKBAAR voor mijn eigen contacten. TELE2 HEEFT NOG STEEDS GEEN CONTACT OPGENOMEN EN MIJN NUMMER NOG STEEDS NIET TERUG GEGEVEN!!

Mijn telefoonnummer terug! een excuses! en ik zie ook graag een compensatie tegenover.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naz93