Klacht: NUL reactie van Vliegwinkel

op 17 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik zit al 3 maanden vast in het Midden-Oosten en ik krijg maar geen contact met Vliegwinkel! Heb me suf gebeld naar de airline. Turkish Airlines heeft al nieuwe data waar ik op kan vliegen, echter sinds ik via Vliegwinkel heb geboekt, mogen zij niets wijzigen. Wat moet ik nu doen??? Ik kan geen kant op. Ik begrijp dat jullie op dit moment extreem druk zijn, maar ik zit in een land waar alle grenzen dicht zijn en geen repatriëringvlucht voor werd ingezet. Gooi aub de rechten van de tickets open zodat mensen het desnoods zelf kunnen regelen met de airline. Het is waanzin dat jullie mensen zo op het wachtbankje laten zitten en geen informatie delen!!

Ik wil graag dat mijn ticket zsm wordt geboekt en dat ik op de hoogte gehouden wordt! Alles is momenteel digitaal dus gebruik aub deze mogelijkheid om mensen zoals ik te helpen of op de hoogte te stellen! Ik wil de rechten over mijn eigen ticket zodat ik het desnoods zelf met de airline kan regelen!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 16:10 geantwoord

Beste Aishe,

Wat vervelend dat Turkish Airlines het ticket niet wou wijzigen.

Ik heb de boeking en vluchten nagekeken. De eerst volgende vlucht is op 2 juni. Je dient alleen het tariefverschil te betalen. Dit vermeld Turkish Airlines in hun voorwaarden. Ik heb daarom een betaallink verstuurd per e-mail met het nieuwe reisschema. Indien je akkoord bent ontvangen wij graag uiterlijk voor morgen 13:00 uur de betaling. Wij kunnen anders het tarief niet garanderen. Na de betaling ontvang je binnen 24 uur het nieuwe e-ticket.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina