Klacht: Mijn e-mail wordt niet beantwoord

op 26 juli 2018 over Nudeal.nl in de categorie Coupon Sites

Ben in bezit van NuDeal voucher voor Pomorosso ad Ceintuurbaan 71 Amsterdam. Aanbieder eist telefonische reservering vooraf. Bellen met aanbieder geeft al dagen op alle tijden een soort in gesprek toon. Mailde daarom met NuDeal en vroeg om uitleg. Een week later nog steeds geen antwoord gekeregen van NuDeal. Het bedrijf belooft binnen 2 dagen antwoord. Het telefoonnummer van NuDeal geeft altijd een bericht dat men er niet is en dient te mailen.
Inmiddels zelf gaan kijken bij Pomorosso, en daar blijkt de zaak dicht te zijn. Binnen zie je gewoon afbraak!
Kortom, NuDeal verkoopt ook nog eens vouchers v.e. bedrijf dat niet meer bestaat!
Heb een tweede mail naar NuDeal gestuurd omdat voucher geldig is tot 31 juli 2018. Verwacht dat NuDeal mij de voucherprijs retourneert.
Of dien ik naar de rechter te stappen?

Zo snel mogelijke reactie van NUDeal met een terugstorting van de voucherprijs € 9,95.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nudeal.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Antonius Claassens

1 jaar geleden - Goedendag, Vandaag 03-08-18 krijg ik een emailtje met verontschuldigingen van NuDeal. Door - mij niet vemelde - omstandigheden zijn mijn e-mails nu pas onder aandacht gekomen. NuDeal schrijft me niet op de hoogte te zijn geweest v.h. sluiten van restaurant Pomorosso ad Ceintuurbaan. NuDeal vroeg mijn bankgegevens om aankooprpijs v.h. voucher te retourneren. Heb nog eens de vraag gesteld hoe NUDeal dan wel ECHT bereikbaar is.

Alle klachten die gemeld zijn door Antonius Claassens