Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Zuiddam,
Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 15 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.
U geeft aan dat u structureel te maken heeft met een zitplaats tekort met op uw traject van Gouda naar Rotterdam. Ik vind het vervelend dat uw reis hierdoor minder comfortabel verloopt. Mijn excuses hiervoor.
Helaas beschikken wij over onvoldoende materieel om op alle trajecten onze reizigers altijd een zitplaats te bieden.
Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.