Klacht: Géén trein

Kurkie op 23 januari 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn klacht is dat er vanochtend om 6.48uur geen trein kwam op Station Abcoude,dat er niets werd omgeroepen en er geen info op het bord stond. Pas nadat een passagier op de info had gedrukt om 7.00uur kwam er een melding te staan (+15 minuten) deze info klopte overigens niet,om 7.30uur was er nog steeds geen sprinter.Later werd de melding aangepast naar +50minuten. Toen heb ik het station verlaten, er is een grens.

Dat de treinen die rijden(er is al een aangepaste dienstregeling)op tijd vertrekken. Als dit niet lukt dat er dan op tijd een melding wordt gegeven over de juiste vertrek/vertragingstijden.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NS

11 jaren geleden - Geachte mevrouw Remmink, Graag beantwoord ik uw reactie. U bent niet tevreden over het uitblijven van reisinformatie op station Abcoude. Ik vind erg vervelend dat dit is gebeurd. Mijn excuses hiervoor. Informatievoorziening is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Wij vinden het erg belangrijk om onze klanten goede informatie te bieden. Ik stel het op prijs dat u de moeite doet om ons van uw ervaring op de hoogte te brengen. Uw reactie helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, NS Klantenservice

NS

Heeft op 24 januari 2013 om 11:21 geantwoord

informatievoorziening is belangrijk onderdeel van onze dienstverlening.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door