Klacht: dagretour

nsje op 14 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb voor 14 en 15 december een e ticket geprint,nu kom ik erachter dat ik niet hoef in en uit te checken.NS vertel mij eens hoe ik dan door de poortjes kom??

Gewenste Oplossing:

dat ik normaal door een poortje kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 26 januari 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rees,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 14 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U wilt graag weten hoe u met uw e-ticket moet in en uitchecken. Dit in verband met de aanschaf van twee e-tickets voor 14 en 15 december 2016.

Vanwege de reisdatum van uw e-tickets denk ik dat u het inmiddels al wel heeft ondervonden hoe u moet in en uitchecken, maar toch wil ik hier even een kort antwoord op geven.
Op het e-ticket staat een barcode. Deze moet u voor het schermpje houden bij de poortjes. Het staat ook op de poortjes aangeven.

Ik vertrouw erop dat u door de poortjes bent gekomen en dat u een goede reis heeft gehad.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door