Mijn Klacht:
ik heb voor 14 en 15 december een e ticket geprint,nu kom ik erachter dat ik niet hoef in en uit te checken.NS vertel mij eens hoe ik dan door de poortjes kom??
Gewenste Oplossing:
dat ik normaal door een poortje kan

ik heb voor 14 en 15 december een e ticket geprint,nu kom ik erachter dat ik niet hoef in en uit te checken.NS vertel mij eens hoe ik dan door de poortjes kom??
dat ik normaal door een poortje kan
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 26 januari 2017 om 13:23 geantwoord
Geachte mevrouw van Rees,
Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 14 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.
U wilt graag weten hoe u met uw e-ticket moet in en uitchecken. Dit in verband met de aanschaf van twee e-tickets voor 14 en 15 december 2016.
Vanwege de reisdatum van uw e-tickets denk ik dat u het inmiddels al wel heeft ondervonden hoe u moet in en uitchecken, maar toch wil ik hier even een kort antwoord op geven.
Op het e-ticket staat een barcode. Deze moet u voor het schermpje houden bij de poortjes. Het staat ook op de poortjes aangeven.
Ik vertrouw erop dat u door de poortjes bent gekomen en dat u een goede reis heeft gehad.
Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.