Klacht: Aansluiting is niet haalbaar na de nieuwe dienstregeling

Daanmaljers op 28 januari 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de nieuwe dienstregeling die ingegaan is op 9 december 2012. Is het niet meer mogelijk om de aansluiting tussen traject Zwolle – Deventer en Deventer – Apeldoorn te halen. Dit komt door het perron dat veranderd is, de overstap tijd korter is geworden en doordat de trein vaker vertraging heeft en de aansluiting niet wacht.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste zouden de overstap tijden langer kunnen worden. Ten tweede het perron van aankomst en vertrek dichter bij elkaar liggen. Ten derde de aankomende trein moet wachten op de aankomende trein. En als laatste minder vertraging op traject Zwolle-Deventer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 januari 2013 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Een wijziging van de dienstregeling is van invloed op meer reizigers. Wij moeten daarom een compromis maken tussen de verschillende wensen van alle reizigers.

Alle klachten die gemeld zijn door