Klacht: NS Opzegging abonnement niet doorgevoerd

op 02 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij proberen al jaren mijn dochter Tascha Sciarone abonnement opzeggen (Klant nummer 11787715). Ze is al drie jaar een student en heeft een Studente OV. De geld wordt per incasso twee maal per jaar van mijn rekening afgeschreven. Rek. nummer 527687758. Ik heb de laaste incasso opdracht geretourneer. NS heeft nu een extra schep er over gedaan deur een Incasso bureau in te schakelen. Groenewegen Incasso bureau (dossier NSI251406626/apx)

Ik will graag de laaste 3 jaar incasso opdrachten vergoed hebben. Twee keer n jaar maal drie jaar dus EUR 300. Ik heb de laaste incasso opdracht geretourneer en de Incasso bureau opdracht ingetrokken worden

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 13:02 geantwoord

NS Klantenservice heeft de klant per e-mail verzocht na betaling telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice.

Heeft op 03 februari 2014 om 14:52 geantwoord

Geachte NS

Net voor de duidelijkheid.

Ik vertrouwd dat u deze in verdere behandeling zullen nemen

Dorus Sciarone

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht dorussciarone

3 jaren geleden - Geachte NS   Net voor de duidelijkheid.   Jullie heeft voor drie jaar onterecht in october EUR 60 en Nov EUR 60 afgeschreven van mijn rekening voor klant nummer 11787155. Dus EUR 120 per jaar * drie jaar. Dus EUR 360, maar ik heb de laaste incasso opdracht geretourneer. Dus EUR 360-60= EUR 300. Groenewegen Incasso bureau (dossier NSI251406626/apx) eis nu EUR 60 ab en incasso koste Eur 40= EUR 100.   Na herhaadlijke telefonies contact met u Klantenservice is het ons nie geluk om het abbonement op te zeggen. Ik vertrouwd dat u deze in verdere behandeling zullen nemen   Met vriendelijke groet, Dorus Sciarone

Alle klachten die gemeld zijn door dorussciarone