Klacht: NS Groepsretour

op 01 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Per directe aanpassing van vertrekstations NS Groepsretour, alleen nog mogelijk van zelfde station

Als vertrekstation weer per persoon verschillend aangegeven kan worden

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 mei 2017 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Spreeuwenberg,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij vandaag via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U laat ons weten dat u het niet eens bent met de aanpassing van de productvoorwaarden betreffende het NS Groepsretour. Hierbij is het niet meer mogelijk om een ander vertrekstation aan te geven. Ik kan mij uw teleurstelling voorstellen. Helaas moet ik u aangeven dat wij deze wijziging niet zullen terugdraaien. Graag geef ik u hierop de volgende toelichting.

Er is gebleken dat er misbruik werd gemaakt van de vrije invoer van het vertrekstation. Mensen spraken met elkaar af om een groepsretour aan te schaffen, maar reisden niet als groep naar dezelfde bestemming, maar reisden onafhankelijk van elkaar. Daarvoor is dit speciale treinkaartje niet bedoeld. Het spijt mij dat u zich nu gedupeerd voelt dat wij tegen dit misbruik maatregelen hebben moeten treffen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kruumie