Klacht: NS Business Kaart ingenomen, klantenservice gooit de haak er op.

op 15 maart 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NS Business kaart ingenomen op traject Enschede, Nijverdal. Reden: mijn vrouw reist deze ene avond met deze kaart en dat heet ‘identiteitsfraude’. Ze checkt gewoon in en uit en ik betaal voor deze reis per automatische incasso. Ik vraag aan klantenservice waarde kaart is en wanner die terugkomt. Dat moet ik maar gaan vragen op station, hoor ik van klantenservice. Gesprek wordt beëindigd, omdat het natuurlijk vervelend is als ik vraag dat zij dat moeten regelen.

Gewenste Oplossing:

kaart terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 maart 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mvi