Klacht: Tweede abonnement niet toegestaan op hetzelfde adres, maar onder andere naam

lonkie op 16 januari 2013 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

In Juni 2011 heb ik een abonnement genomen op het NRC, het gaat hier om een 2 jarig abonnement en deze kwam met een iPad 2. Ik betaal hiervoor €40 per maand en dit abonnement loopt af in Juni 2013, ik ben verder tevreden over de krant en ook de levering van de iPad ging goed. Maar nu biedt het NRC weer een abonnement aan, deze keer met oa een iPad mini en ik wilde daar ook weer heel graag gebruik van maken en dan deze keer icm het NRC Next. Aangezien ik al een abonnement op mijn naam heb staan wilde mijn zoon graag het abonnement op het NRC Next nemen, maar tot onze verbazing kan dit niet!! Er mogen geen 2 abonnementen op hetzelfde adres lopen, ook niet als dit op 2 verschillende namen is en ook niet als het hier om een andere versie van de krant gaat. Ik heb tot nu toe het abonnement keurig en altijd op tijd betaald en ik zou niet weten waarom ik niet nog een abonnement zou mogen nemen? Het gaat hier dan om €20 per maand, dat is dan de zaterdag krant en digitaal en de iPad mini erbij, op deze manier verdiend het NRC toch gewoon ook weer geld? Ik maak verder toch nergens misbruik van? Als ik op een ander adres zou wonen, maar het zou wel weer onder mijn naam zijn dan kan het opeens wel? Of ik laat de krant bij de buren komen, dan kan het wel? En in dit geval wil mijn zoon graag het abonnement nemen, hij is 20 en dus is het NRC Next meer de krant voor hem en hij kan op deze manier ook aan een iPad komen, hij heeft nog geen iPad en zou heel graag de iPad mini willen hebben. Ik vind dit gewoon een kwalijke zaak! Dan moet het NRC dit soort aanbiedingen niet doen, ik zie niet in waarom er geen 2 kranten op 1 adres kunnen? Daarbij loopt mijn abonnement over 5 maanden al af, wat is het probleem? Dit motiveert natuurlijk ook niet om klant bij het NRC te blijven. Ik heb hierover ook al gebeld met de klantenservice, maar daar werd ik heel erg onbeschoft behandeld.

Ik zou het heel fijn en schappelijk vinden als het NRC mijn zoon gewoon een abonnement op het NRC Next laat nemen icm de iPad mini, er wordt toch gewoon voor betaald? Ik zou graag tot een oplossing willen komen.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis NRC B.V.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediahuis NRC B.V. over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis NRC B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door