Klacht: NRC Q – geen toegang tot abonnement

ZHeleen op 16 juni 2015 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 maart een abonnement op NRC Q afgesloten. Sinds 14 maart is het bij NRC Q al bekend dat wij geen toegang hadden tot NRC Q. Wij zijn pas op 18 maart geholpen met de mededeling dat er niets aan te doen was door het bedrijf. Vervolgens is het direct opgezegd.

Nu wordt er een factuur in rekening gebracht van 96 cent voor de afgenomen diensten. Vanuit het bedrijf (klantenservice) geen enkele medewerking. Ik krijg vage antwoorden waaruit blijkt dat mijn berichten niet zijn gelezen

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding van 96 cent.

Excuses voor de fouten die gemaakt zijn. Het abonnement biedt uiteindelijk niets extra's.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis NRC B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediahuis NRC B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis NRC B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door