Klacht: Krant weer NIET bezorgd

Johan 91 op 18 maart 2023 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de vierde keer geen krant ontvangen op zaterdag

Gewenste Oplossing:

Nabezorgen
Afhalen bij beroerde distributeur
Abonnementsgeld terig van 4 weken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediahuis NRC B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mediahuis NRC B.V. in behandeling genomen

Bericht van Mediahuis NRC B.V.

9 maanden geleden - Beste Johan, Wat vervelend om te horen dat de bezorging op uw adres zo onregelmatig verloopt. U kunt uw bezorgklacht doorgeven op: service.nrc.nl/bezorging. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, NRC.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan 91