Klacht: ik ben betalend abonnee (digitaal), maar kan al maanden de krant niet lezen

P.Y. de Vries op 16 februari 2023 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden probeer ik zonder resultaat over mijn klacht – zie titel – met nrc in contact te komen.
Op 13 januari heb ik via opzeggers.com geprobeerd mijn abonnement maar op te zeggen, omdat me dat niet lukte.
Tevens heb ik een overboeking laten terugboeken.
Vervolgens word ik door nrc gemaand te betalen en word ik met incassobureaus bedreigd.
In antwoord op de mails van nrc heb ik al eerder mijn klacht gemeld, maar dat is tot nu toe zonder resultaat gebleven.
Hopende bij u gehoor te vinden voor mijn klacht

met vriendelijke groet,
P.Y. de Vries

Gewenste Oplossing:

Gaarne wil ik dat u mijn abonnement beëindigt.
Ook zie ik graag dat u mijn bankrekening niet langer meer belast.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis NRC B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis NRC B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Y. de Vries