Klacht: gemelde tijdelijke onderbreking niet verwerkt?

viewtalay554 op 21 januari 2017 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Tijdelijke stopzetting is aangevraagd voor vanaf 6 januari t/m 14 maart.
Zie nu dat het abonnementsgeld is afgeschreven en wel voor de periode
19-01-2017 t/m 18-02-2017.

Bedrag heb ik terug laten boeken niet zo zeer voor het geld maar vraag mij nu af of er dus toch nog steeds kranten bezorgd worden op Burmanlaan 154, 2241 JJ Wassenaar. Dat zou hoogst onaangenaam zijn en verzoek u het bezorgen alsnog per direct stop te zetten.

Wilt mij aub per mail laten weten of dit geregeld wordt.

Verder moet ik u zeggen dat het hoogst hinderlijk is om geen normaal telefonisch contact te kunnen hebben van mens tot mens om het een en ander direct te regelen.

Wacht op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
G.M.A. Gulzar en H.G. van Helden

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord van u krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis NRC B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediahuis NRC B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis NRC B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door