Klacht: Geen krant bezorgd

C. de Bakker op 22 april 2023 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf donderdag 19, vrijdag 20 en zaterdag 21 april hebben wij drie dagen lang geen krant ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Compensatie met vergoeding gederfde kfranten (niet bezorgd)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediahuis NRC B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mediahuis NRC B.V. in behandeling genomen

Bericht van Mediahuis NRC B.V.

9 maanden geleden - Beste heer Cornelis de Bakker, hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u deze drie dagen uw krant niet heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak. Elke krant die u niet heeft ontvangen is na het doorgeven van uw bezorgklacht(en) direct gecompenseerd, doordat wij uw factuurdatum hebben opgeschoven. Hierdoor ontvangt u per klacht 1 extra papieren krant én langer digitale toegang. Met vriendelijke groet, NRC

Alle klachten die gemeld zijn door C. de Bakker