Klacht: nota’s voor reeds online betaalde pakketten

op 12 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS heeft Kiala overgenomen. Dus wij met onze webshop over naar UPS. We betalen elk pakket online. Dagafschriften bank kunnen dat bewijzen. We krijgen nu van elk pakket een nota per post, en omdat we deze niet betaald hebben volgens UPS, komen er nu herinneringen. We hebben dit al aangekaart bij UPS maar de betrokken medewerker geeft aan daar niet over te gaan. Wat een organisatie…..

tevreden als UPS ons geen nota's meer stuurt voor reeds online betaalde pakketten

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor uw vervelende ervaring. Als ik kijk naar de door u genoemde factuur dan staat hier de reden op vermeld waarom de factuur niet is voldaan. Als dit volgens u toch het geval is, dan advisren wij u om contact op te nemen met het telefoonnummer vermeld op de factuur, daar wij niet kunnen nagaan welke factuur wel of niet is betaald. Wat betreft het " vermistte " pakket, hiermee willen wij u graag helpen echter dan hebben wij wel een trackingnummer van u nodig. Kunt u dit aan ons doorgeven ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht reinhart2109

9 maanden geleden - 100 procent van onze pakketten die we met UPS hebben verzonden zijn online via Ideal betaald. Dit moet u toch eenvoudig kunnen vaststellen lijkt me. We versturen niets op rekening. Toch krijgen we stapels rekeningen en herinneringen binnen. Er schort duidelijk iets aan uw administratieve organisatie. We hebben besloten geen pakketten meer via UPS te verzenden en tevens de rekeningen/herinnneringen in de papierversnipperaar te doen.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 december 2017 om 08:39 geantwoord

Goedemorgen,

Als de betalingen inderdaad zijn gedaan via IDEAL dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze facturatie afdeling via het op de factuur vermeldde telefoonnummer. Zij kunnen uitzoeken of de betaling correct is binnengekomen en het probleem voor u oplossing.

Mocht er een zending zijn zoekgeraakt dan verzoeken wij u om met het trackingnummer contact op te nemen met onze klantenservice om zodoende te status van het onderzoek naar uw zending te krijgen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 december 2017 om 08:48 geantwoord

UPS kan dit zelf ook uitzoeken, nu moeten we dure nummers etc. bellen. Dit kost ons veel tijd en ergernis. We hebben onze leveringsvoorwaarden aangepast en UPS uit het te kiezen verzendaanbod gehaald

Alle klachten die gemeld zijn door reinhart2109