Klacht: Nota voor boeken die terug gestuurd zijn

op 15 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Door een miscommunicatie met school heb ik begin van dit schooljaar aug 2016 de boeken voor Cambridge Engels besteld voor mijn zoon .
Hij bleek echter deze lessen niet te krijgen maar regulier Engels dus heeft school deze boeken voor mijn zoon besteld .
Ik heb zelf de boeken voor CE terug gestuurd naar van Dijk maar dit ging echter niet van een lijen dakje want iedere keer als we in wilde loggen op mijn zoons account kregen we een foutmelding. Na zeker 6 tot 8 telefoontjes is er toen gezegd dat ik de boeken retour kon sturen enner een briefje bij kon doen met de gegevens van mijn zoon .
Dit heb ik dus ook in aug 2016 gedaan .
De firma van Dijk beweerd nu de boeken nooit te hebben ontvangen en zegt dat ze dan dus maar zoek zijn geraakt bij de post .
En aangezien ik geen verzendbewijs meer heb vannen jaar geleden krijg ik de rekening van 80 euro gepresenteerd.

Ik ben tevreden als de firma van Dijk hun zaakjes eens op orde heeft en niet de schuld bij een ander legt .
Ik heb de meest mogelijke moeite gedaan om de boeken zo spoedig mogelijk retour te sturen en omdat ik toedertijd niet in kon loggen en het druk was en weet ik veel wat voor een smoesjes nog allemaal zou ik nu een rekening van 80 euro moeten betalen ????
Ik vind dat ze de hand in eigen boezem moeten steken en niet ons of de post de schuld moeten geven .
Ik wens geen rekening te ontvangen voor iets waar ik niks aan kan doen .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 juli 2017 om 09:38 geantwoord

Beste Lieselotte71,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij aan het begin van het schooljaar geen boeken van u retour hebben ontvangen. Zoals reeds in onze e-mail van 14 juli 2017 is aangegeven kunnen wij alleen een onderzoek starten wanneer u een verzendbewijs kunt overhandigen. Wanneer u boeken aan ons toestuurt zult u altijd een bevestiging van ons ontvangen. Wanneer u de bevestiging niet ontvangt kunt u contact met ons opnemen en met het verzendbewijs kan er een onderzoek ingesteld worden. Helaas kunnen wij dat nu niet meer doen en zien wij geen reden om de schaderekening te laten vervallen.

Vriendelijke groet,
^Janet
Afdeling klantenservice
VanDijk

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Wij kunnen u helaas geen andere oplossing bieden. U heeft geen verzendbewijs meer en wij hebben geen melding in ons systeem dat er boeken zijn ontvangen. Wij kunnen daarom niet anders dan concluderen dat de boeken niet door ons zij ontvangen en de schaderekening is dan terecht. Vriendelijke groet, ^Janet Afdeling klantenservice.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Helaas kunnen wij zonder verzendbewijs geen onderzoek instellen en kunnen u verder niet tegemoet komen. Vriendelijke groet, ^Janet Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 17 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Loop toch niet zo door te malen over een verzendbewijs.
Weet je hoeveel van die dingen ik per jaar krijg.
Ikverzend niet alleen naar jullie wat.
T gaat er hier om dat jullie site op dat moment niet goed werkte en ik niks fatsoenlijk hen aan kunnen melden anders had ik daar mijn bewijs gehad .
Is t mijn fout dat ik niet kon inloggen ???
Nee ik heb hier tig keer voor gebeld en niemand kon t oplossen .
Maar ik heb inmiddels de consumentenbond en kassa ingeschakeld want lees al wel dat jullie veel meet mensen besodemieteren

Alle klachten die gemeld zijn door lieselotte71