Klacht: (no)service

op 25 juni 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

9 juni 2016 tablet besteld, 10 juni verzonden, 13 juni ontvangen, 14 juni geinstalleerd. Na eenmaal uitzetten en later weer aanzetten geblokkeerd door onherkend paswoord. Pogingen via Microsoft tot herstel worden afgewezen. Dus op 17 juni hulp gevraagd van fabrikant en Ibood, zonder response. Op 20 juni weer hulp gevraagd van Ibood, geen response. Op 24 juni geprobeerd retourproces te doen werken, blokkeert bij stap 2. Toen retouradres en goedkeuring gevraagd, geen response. Reden om nooit meer iets te bestellen bij Ibood, onbetrouwbare oplichters.

Wanneer volledige aankoopbedrag op mijn rekening staat en Ibood niet meer in mijn mail komt.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 27 juni 2016 om 15:50 geantwoord

Hi Helen,

Bedankt voor je bericht.

We vinden het erg vervelend dat je een artikel hebt ontvangen wat niet naar behoren werkt. Onze collega van Customer Service heeft vanochtend handmatig een service verzoek ingediend. Je hebt zojuist een e-mail bericht ontvangen met een retour formulier, deze kun je gebruiken om het artikel op te sturen ter beoordeling.

Onze excuses voor het ongemak.

iBOOD Webcare Team

Heeft op 27 juni 2016 om 16:25 geantwoord

Dit is niet de gewenste/gevraagde oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door helenaannamarie