Klacht: NOOIT REIZEN MET CITYTIJGER

op 11 mei 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Het weekend van 15 april zou ik een dag naar Disneyland Parijs gaan met reisorganisatie Citytijger. De bus zou vertrekken vanaf Utrecht Transferium. Ruim een half uur van te voren waren wij hier al om zeker te zijn dat we de bus niet zouden missen om half 1 s nachts in de nacht van vrijdag op zaterdag 15 april. We hebben daar vanaf iets voor 12 gestaan tot half 4 in de nacht samen met nog een andere groep mensen die dezelfde bus moesten hebben en ook via Citytijger geboekt hadden. Geen bus gekomen dus!
Op de site stond dat het te bellen noodnummer in dit soort gevallen in de boekingsbevestiging zou staan. Alle mails doorgekeken en ook mijn hele spam box omdat het volgens de organisatie daar ook in zou kunnen staan maar he le maal niks gevonden. Dus er was niemand van de organisatie te bereiken.
Het begon zelfs al eerder eigenlijk. Toen ik geboekt had 2 maanden geleden kreeg ik een boekingsbevestiging met reisspecificaties waarin stond dat ik 3 tot 5 dagen van tevoren via de mail de laatste reisspecificaties zou krijgen met eventuele gewijzigde vertrektijden en opstapplaatsen. Deze mail heb ik nooit ontvangen en toen ik uiteindelijk de dag voor vertrek ben gaan bellen over de mail heb ik niemand te pakken kunnen krijgen omdat ik eeuwig in de wacht werd gehouden. De wachttijd werd zelf telkens langer.

Kortom bedrijf komt zijn afspraken niet na, geeft alleen maar misleidende en onvolledige informatie, is niet te bereiken op geen enkele manier en laat je betalen voor diensten die ze niet leveren.

MAAND LATER NOG STEEDS GEEN REACTIE VAN BEDRIJF GEHAD NA MEERDERE TELEFOONTJES EN MAILTJES.

geld terug en gemaakte reiskosten terug

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 23 mei 2017 om 20:00 geantwoord

Beste Reinier,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Allereerst mijn excuses dat u hier geen reactie op heeft gekregen. Helaas kan ik geen dossier vinden met uw klacht, noch enig mailcontact waarin u de klacht aan ons heeft gemeld.

Ik ga dit intern overleggen en kom hier uiterlijk voor 26-05-2017 bij u op terug per e-mail of telefoon.

CityTijger Travel B.V.

Lisa

Heeft op 29 juni 2017 om 01:17 geantwoord

Nooit mee reizen deze organisatie heb tot de dag van vandaag nog steeds geen mailtje of telefoontje gehad!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door juanpablo