Klacht: Nooit op tijd

Gullu Ozcan op 19 maart 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer hebben de bussen vertraging als ik gewoon op tijd ben maar al is denk dat haal zijn ze te vroeg en moet ik gewoon 10 minuten wachten op de volgend voor niks. Het word in de app ook niet aan gegeven dat ze te vroeg zijn. Ik heb hier door super veel bussen gemist voor helemaal niks.

Gewenste Oplossing:

Leer jullie chauffeurs optijd vertrekken meestal staan ze gewoon 10 minuten te wachten bus een busstation voor niks ookal zijn ze al te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Gullu Ozcan, Dat is erg vervelend om te lezen. Om dit verder uit te kunnen zoeken hebben we meer gegevens nodig Zou je onderstaande informatie nog aan ons door kunnen geven? - om welke buslijn gaat het? - op welke tijden ervaar je dit meestal? - Om welke halte gaat het? Met vriendelijke groet, Jimmy Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Gullu Ozcan, Dat is erg vervelend om te lezen. Om dit verder uit te kunnen zoeken hebben we meer gegevens nodig Zou je onderstaande informatie nog aan ons door kunnen geven? - om welke buslijn gaat het? - op welke tijden ervaar je dit meestal? - Om welke halte gaat het? Met vriendelijke groet, Jimmy Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 22:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gullu Ozcan,
Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Gullu Ozcan