Klacht: nooit op komen dagen

op 03 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou laminaat bezorgd worden tussen 15:45 en 18:45 verwachte tijd 19:25 19:55. Ik heb in mijn nieuwe huis waar ik verder nog niks heb zitten wachten tot 22:10 en de chauffeur Efraim is nooit opkomen dagen geen telefoontje geen smsje helemaal niks en op de site blijft staan bezorger is onderweg. Ik ben boos/teleurgesteld dit is gewoon schofterig !

Tegemoedkoming van een tegoedbon o.i.d.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:54 geantwoord

Beste mevrouw Rietveld,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Helaas is uw bestelling niet compleet ontvangen vanuit deze leverancier. Ik heb met Leen Bakker gebeld en uw order wordt opnieuw geplaatst. Leen Bakker heeft aangegeven dat u nog gebeld voor een bezorgafspaak.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door deb20001