Klacht: Nooit op afspraak komen

op 11 september 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

In al die jaren nog nooit zo een slechte service als dit meegemaakt!! Zit al een week op aflevering te wachten met elke keer weer een excuus om niet te komen. Wat een bedrijf dit zeg… Jaren zelf in de logistiek gewerkt maar dit is echt ongehoord. Service mijn reet !!! Met vriendelijke groet Danny Wessels uit Purmerend.

Als mijn goederen een keer volgens afspraak worden geleverd. Het minste wat je van een vervoersbedrijf mag verwachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 september 2018 om 19:14 geantwoord

Beste Danny Wessels,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw bestelling nog niet is geleverd. Bij de pogingen om te leveren is er veel misgegaan in het logistieke proces.

Het spijt ons erg dat we onze beloften om te leveren bij iedere poging niet zijn nagekomen.

We gaan ervan uit dat we uw bestelling op 13-09-2018 gaan leveren zoals het hoort.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wesseda