Klacht: Nooit ontvangen, wel betaald

Mama Africa op 01 juni 2024 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 mei 2024 heb ik een bestelling geplaatst op joom tot nu toe nog niets gehoord of ontvangen. Het gaat om een bedrag van 73,43 euro. Waar blijft mijn bestelling? Op 29 mei 2024 heb ik via de website van joom een bericht gestuurd met vraag naar mijn bestelling. Op 31 mei 2024 heb ik een klacht ingediend bij joom, maar helaas heb ik geen reactie op mijn bericht of ontvangstbevestiging van mijn klacht ontvangen. Ook het volgen van de bestelling is niet mogelijk. Ik vind dit een schandalige manier van omgaan met jullie klanten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil meteen mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

Reactie van de melder van de klacht Mama Africa

1 maand geleden - Ik vind dit een schandalige manier van omgaan met jullie klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mama Africa