Klacht: Nooit ontvangen creditcard

op 13 juni 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik heb via ViaBuy een ”gratis” prepaid creditcard besteld. Deze kaart heb ik nooit ontvangen, wel een brief van het incassobureau Intrum Justitia, met daarin een totaal openstaande vordering van €130,36. De reden hiervan: ik moest binnen 14 dagen na ontvangst van de kaart opwaarderen met €90,-. Aangezien ik deze kaart nooit heb ontvangen (en hierover ook telefonisch en schriftelijk contact heb gehad), heb ik de kaart nooit kunnen activeren en dus ook niet kunnen opwaarderen.
Ik heb al meerdere brieven geschreven naar zowel Intrum Justitia en ViaBuy, en dit uitgelegd. Zij kunnen mij geen bewijs overhandigen, waarin staat dat de kaart is verstuurd. Er is mij toen één keer gezegd dat ze mij een nieuwe kaart zouden opsturen. Tot op heden heb ik deze kaart niet ontvangen. Het enige wat ik krijg, zijn emails waarin ik te lezen krijg dat ik niet aan mijn ”betaalverplichting” heb voldaan?? En dat ik hier nu voor moet betalen.
Ik heb aangegeven dat ik afzie van de kaart, door de ontzettend onvriendelijke manier waarop ViaBuy met hun klanten omgaat.

Ik ben pas tevreden wanneer Intrum Justia en ViaBuy mij met rust laten en de zogenaamde openstaande vordering intrekken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefaniegimenez