Klacht: NOOIT NOOIT NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!

op 29 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 6 weken moeten wachten op een rugzak die ik besteld had en nu moet ik op de koop toe nog 35 euro douanekosten betalen!!!!
Ik moet meer douanekosten betalen dan dat de rugzak kost!!
Nooit meer, merci!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon niets meer kopen bij die firma.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - Geachte lezer, Lightinthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van. Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen. U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice. Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons. Hieronder nog even een link met de gebruiksaanwijzing hoe men contact opneemt met de klantenservice: https://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html Mvrgr. De klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - U kunt ook hier uw bestelnummer achterlaten, dan zorgen wij de dat de klantenservice contcat met u opneemt

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:33 geantwoord