Klacht: Nooit meer SOCIAL DEAL NS treintickets

op 20 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie NS Dagretour gekocht. Kreeg Vouchercodes maar kon het niet verzilveren. Heb vier keer getelefoneerd voor elk kaartje een keer, voor het laatste kaartje moest ik NS opbellen en werd kwaad. Ik woon in Duitsland moest een 0900 bellen dat ging niet. Heb weer gebeld een vriendelike juffrouw heeft de derde kaartje activeert. (Ticket).Ik ben twee uur bezig geweest om de transactie voor elkaar te krijgen. Denk niet dat de telefoontjes gratis zijn vanuit Duitsland.Dit is een aanfluiting.

Gewenste Oplossing:

Ik maak van deze dienst geen gebruik meer dus????

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F Fronczek