Klacht: NOOIT MEER folders

op 20 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Beste Spotta,

volgens mij heb ik ondertussen al minstens 5 keer geklaagd over het niet ontvangen van het folder pakket. Elke keer krijg ik dan 1 week weer folders en dan stopt het weer. Ik wordt echt heel erg moe van steeds weer een klacht indienen. Willen jullie die bezorger aub een flinke draai om zn oren geven en zeggen dat ik gewoon ELKE WEEK de folders wil, niet alleen de week nadat ik geklaagd heb? Mvg, een BEHOORLIJK gefrustreerd folderloos persoon…

als ik (Ik probeer me in te houden maar denk hier maar een scheldwoord) gewoon eens standaard die folders krijg en niet elke keer een triest lege brievenbus heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 maart 2017 om 11:53 geantwoord

Geachte mevrouw Romeijn,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door t_romeijn