Klacht: nooit meer een boeking via vliegwinkel

eddy K op 19 september 2021 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben via vliegwinkel onze tickets naar Thailand gekocht voor heel het coronagegeven aangebroken was. Zoals zovelen , door corona , vluchten geanulleerd. Vliegwinkel ging ons op de hoogte houden van het verdere verloop. Na verloop van tijd konden we een terugbetalingsaanvraag indienen wat we dan ook gedaan hebben. Wederom na een hele tijd kregen we de melding dat de geboekte tickets voorlopig door Thai Airways niet terugbetaald werden door de grote vraag , en vliegwinkel zelf kon niet terugbetalen omdat ze het bedrag van de tickets al lang had doorgestort.
Heb er een tijd overheen laten gaan maar omdat ik totaal niets meer hoorde ben ik onlangs begonnen met te proberen terug contact op te nemen met vliegwinkel om te horen hoe het ermee staat en wat de mogelijkheden zijn.
Telefonisch zijn ze totaal niet bereikbaar , op mail wordt gewoon niet geantwoord , je kan tercht op hun site en daar een livechat aangaan ……. in het engels.
Na hele tijd kreeg ik dan een link van Thai Airways waar ik een formulier moest invullen om een voucher te kunnen verkrijgen.
Ik dat gedaan , tot ik op de pagina kwam om mijn voucher aan te vragen…… stond daar iets helemaal anders als mijn naam.
Via wat zoekwerk , nog wat over en weer gechat met veel ongenoegen van mijn kant ben ik tenslotte in contact gekomen met Thai Airways Brussel waar ze me heel degelijke info gegeven hebben.
Thai kan en mag geen voucher rechtstreeks aan mij uitschrijven omdat ik mijn tickets bij vliegwinkel heb aangekocht , zij moeten dit in orde brengen.
Met alle info die ik toen vergaard had terug naar de chat , waar men precies ineens met de mond vol tanden stond en waar men me toen zei dat ze moesten overleggen met het team en mij daags nadien een mail zouden sturen met oplossingen.
Je kan het al raden……… geen mail.
Ik ga nu spijtig genoeg de officiele weg op om mijn verhaal en rechten te halen.
Echt een incompetente organisatie die de klant zoveel mogelijk in het ongewisse wil laten

terugbetaling van mijn tickets , en enkel indien dit echt niet mogelijk is dan vouchers voor mijn aangekochte tickets

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vliegwinkel.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vliegwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eddy K